vineri, 11 martie 2011

Ce e viata?

1.Viata e efemera!
 -Trece si te trezesti la 80 de ani ca nu ai facut multe lucruri.
2.Viata e schimbatoare!
 -Chiar daca iti merge greu,atunci cand crezi  ca totul s-a sfarsit viata iti mai da o sansa.Sau nu te increde in prea mult bine.Se poate trece de la bina la rau usor si la fel de usor de la rau la bine.
3.Viata e o lupta!
 -O lupta cu tine insuti,sa te autodepasesti sa fi tot mai bun in ceea ce faci.Lupta cu fruntea sus.Fi pregatit si fa-i fata.Nu ceda niciodata.Lupta in continuare.La antrenamentele pe care le practic,odata am fost lovit la picior.Mai exact tibia.Mi-a sa umflat si abia puteam sa lovesc cu picioru.Nu am cedat.Nu m-am lasat si am continuat asa.Pana s-a vindecat.Multi la prima lovitura,accidentare s-ar fi oprit. Morala e sa nu lasi un mic obstacol sa iti stea in calea succesului.

Am reusit sa fiu atent intr-o ora de religie si sa imi notez 3 idei principale,dupa care acasa sa le dezvolt.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu